Merhaba,
| İlk cupcake'lerim |
Geçenlerde Işıl Sözer ve Berna Gürşen'in yazdığı "Butik Pastacılık" kitabını aldım. Bu kitabı incelemeye başladığımda, kendimi yepyeni bir alanda buldum. Ve bu bana çok büyük bir heyecan ve mutluluk verdi. Ben de bu mutluluğun peşinden gitmeye başladım. Derken kendimi Eminönü'deki pastacılarda buldum. Ivır zıvır her şeyi aldım ve işe koyuldum.
| İlk pastam (Çikolata - Vişneli) |
Ben yeni yeni başladığım bu pastacılık işini çok sevdim. Umarım sizler de pastalarımı beğenirsiniz :)
| Annem için yaptığım pasta (Beyaz Çikolata - Frambuazlı) |
| Spor hocam ve arkadaşım Selda için yaptığım pasta |
| İlk figürlerim: Winnie, Piglet ve Uçan Fil Dumbo |
| İlk bebek figürüm |
| Arkadaşım Özge'nin doğum günü için yaptığım pasta (Siyah Çikolatalı - Frambuazlı) |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder