25 Ocak 2013 Cuma

Tekrar merhaba arkadaşlar,

Yeni pastalarımla karşınızdayım :) Umarım beğenirsiniz.

Bu pasta Emel'ciğimin pastası :)


Bu pasta sevgilimin pastası :)

Bunlar da yılbaşı pastam için yaptığım süslemeler:




Yılbaşı pastamın son hali :



                                                        Veee kestaneli yılbaşı pastam kesildi!
 Şimdi sıra minik kuzenim Ada'nın pastasının süslemelerinde:




İşte Ada'cığın Pastası - Şirinler Köyü



                                       
                                        
                                                            Ada'nın pastası kesildi ve afiyetle yendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder